vineri, 25 mai 2007

Basse base.

Asta numesc eu prostie politica. O inflamare total gratuita, inutila si fara rost a situatiei.
Traian Basescu a declarat imediat dupa referendum(intr-un interviu) :
Voi da Parlamentului un ULTIMATUM. Sa spunem 30 iunie. Daca Parlamentul nu va adopta o noua lege electorala pana la aceasta data, voi convoca un referendum
Daca ar fi doar o formulare nefericita, as fi fericit. Insa tare mi-e teama ca tradeaza un caracter impulsiv de birocrat care nu urmareste decat sa fie acoperit de hartii pana si la judecata de apoi: "Nu din vina mea nu s-a facut! Consiliul general, Parlamentul, Nastase, Tariceanu, Patriciu, conflictele inghetate...". Lucrul mi se pare cu atat ai de luat in seamna cu cat nu a fost o vorba supsa la nervi, hartuit de ziaristi. Populatia este obosita de atata zavera si un referendum in vara ar fi total neproductiv pentru presedinte, ar avea o participare mai mica decat la referendumul din 19 Mai si ar da, prin urmare, apa la moara adversarilor lui Basescu. Sa nu mai vorbim ca, pana atunci, in stilu-i caracteristic, dl Basescu va mai da sigur cu oistea-n gard de cateva ori.

Stimabile, daca ne iubesti, lasa orgoliul la poarta Cotroceniului si fa si matale ceva fara cearta si scandal! Fie chiar si cumparaturile. Impulsivitatea si pierderea uzului ratiunii nu au ce cauta in bagajul de "bune maniere" ale unui presedinte de tara. Arata-ti mai putin muschii si mai mult inteligenta, siretenia, persuasiunea! Te rugam! Crede-ma, nu pentru a te bate matale badaraneste cu caramida de voturi in piept te-am sprijinit la acest referendum, si nici pentru a le da cu ea in cap celorlalti - cu asta se ocupa PSD-ul. Caramida mai are o intrebuintare, moncher - se poate construi cu ea. Zau asa, macar incearca!

Nu merge chiar asa:

X, Y si Basescu trebuiau sa discute despre votul uninominal insa constatara ca au uitat Constitutia in sala de sedinte. Trag la sorti si Basescu pica sa mearga si sa o aduca.

Basse: bah, eu nu ma duc ca voi, pana ma intorc eu, coaceti ceva impotriva mea.
X si Y se jura ca nici macar nu vor vorbi intre ei, asa ca Basse pleaca dupa brosura.

Trece o ora, doua...sapte...si, la un moment dat, X il intreaba pe Y "Ce facem, mai asteptam?"

Atunci Basse apare de dupa usa, unde statuse ascuns in tot acest timp, si exclama "Aha, eram sigur c-o sa vorbiti. V-am inregistrat. Imi bag picioarele, nu mai fac nimic cu voi! Ma intorc la popor!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu