joi, 2 aprilie 2009

Austria, datoare lui Nastase

Daca este adevarat ca presedintele Traian Basescu a cerut capul lui Adrian Nastase, atunci eu pot spune ca, da, de data aceasta presedintele ma reprezinta. Ba chiar ii pot reprosa ca nu l-a obtinut inca. Caci eu nu am vazut in viata mea atata nesimtire, tupeu si lipsa de barbatie ca la acest individ si invinuit numit Adrian Nastase.

In vremurile bune ale acestui nesimtit(A.N.) viata publica in Romania era mult mai "militarizata" si corupta cu bani de la buget decat isi imagineaza el ca ar fi sub Traian Basescu pe care, din ura(unii), din dezamagire(altii, inclusiv eu), il ataca din toate partile. Si a iesit ca este si el parte din zoaile numite clasa politica romaneasca(un pic cu terenuri, un pic cu case, un pic cu odraslele), insa nimeni nu a putut sa-i scota la iveala vreo interferenta cu libertatea de expresie, cu limitarea dreptului celorlalti la exprimare cum a facut-o nesimtitul mai sus mentionat trimitandu-si gorilele dupa autorul unui articol pe internet, internet unde si el isi varsa umorile acuma intr-un blog in care se autocompatimeste ori de cate ori are ocazia.

Si daca A.N. vede o conspiratie basesciana oriunde vede un sergent sau nu paznic de la paza contractuala, ei bine, dati-mi voie sa am si eu propriul meu scenariu privitor la nota lasata vederii(sper ca nu se indoieste nimeni de asta) de austrieci. Eu cred ca este o cambie pe care A.N. o foloseste, o plata intarziata pe care Austria o face in contul spagii datorate unor persoane din guvernul Nastase care i-au oferit pe tava Petrom-ul si petrolul Romaniei. Este inca o dovada a lipsei de scrupule si de barbatie a emasculatului persecutat politic in visele sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu