joi, 24 ianuarie 2008

Spagaiotul

Din Februarie, bucurestenii vor putea vota pe site-ul primariei simbolul orasului - un animal.

Eu as propune Spagaiotul = un animal cu bot de rumegator(caci mananca cu lacomie spatiile verzi si-i plac in egala masura bancnotele verzi), care scoate praf pe nari si care are gaura din fund sub forma unei imense tevi de esapament care nu se opreste nici noaptea din functionare, cu brate multe si tentaculare, tradandu-i lacomia de orice, cu pielea de reptila, avand modele sub forma de stampile si rezolutii de aprobare si respingere, semnificand birocratia imensa si atotstapanitoare, iar deasupra gurii are doi sau trei fulgi pe bot, model care se accentueaza, iesind relief, de fiecare data cand cand Spagaiotul se jura ca nu fura.

Late edit
===========
Am fost curios si am cautat pe Google cuvantul "Spagaiot".
Nu am stiut inainte de a-l folosi, insa la http://evz.ro/article.php?artid=157173 l-am gasit intr-un articol de Grigore Cartianu, iar acuma, daca stiu, este bine sa mentionez acest lucru. Ce sa-i facem daca aceeasi realitate dura ne inspira pe toti. Sa fie ei numai doi Spagaioti in Romania - simbolul Bucurestiului si Miky Spagaiotul(cuma apare in articolul lui Grigore Cartianu).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu